اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

نشست «نقش و جایگاه رادیو در فضای جدید رسانه‌ای» برگزار می‌شود

نشست رادیویی «نقش و جایگاه رادیو در فضای جدید رسانه‌ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

نشست «نقش و جایگاه رادیو در فضای جدید رسانه‌ای» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، فرامرز کجویی برنامه ساز وکارشناس فرهنگی و امور رسانه و محمد صادق دهنادی مدرس دانشگاه و کارشناس فرهنگ و ارتباطات سخنرانان این نشست هستند.

آینده رادیو، حفظ و افزایش مخاطبان آن در گرو توجه بیشتر به فناوری‌هاى روز است. فناوری‌های نوین و دیجیتال همچون تلفن‌هاى همراه، تبلت‌ها و لپ‌تاب ها و بهره گرفتن از امکانات اینترنت بدون سیم، در هر مکان و هر زمان، لوازم جدیدی برای گوش سپردن به تولیدات رادیویی هستند. با توجه به دسترسی به فناوری‌های دیجیتال، به ویژه در میان نسل جوان، رادیو، با بهره بردن از این امکانات می تواند با مخاطبان تعامل داشته و مخاطبان بیشترى را جذب نماید.

آمارها و گزارشات نشان می‌دهد رادیو به هنگام بروز بسیاری از فجایع و بلایای طبیعی یکی از بهترین راه‌ها برای اطلاع رسانی و کمک به مردم محسوب می شود.

رادیو نقش مهمی در کمک به انسان‌ها در هنگام وقوع رخدادهاى طبیعى و حتی پیشگیری از موقعیت‌های فاجعه بار ایفا مى‌کند. در عین حال لازم است تا در جهت جلب توجه حکومت‌ها، سازمان‌های مختلف و … نسبت به نقش رادیو به هنگام بروز بحران‌ها تلاش بیشترى صورت گیرد. زیرا اعتماد به رسانه‌ها نقشى موثر در بهره بردن از امکانات رسانه‌ها در مواقع بحرانی دارد.

نشست رادیویی نقش و جایگاه رادیو در فضای جدید رسانه‌ای یکشنبه ۳۱ تیر ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این کارگاه می‌توانند چهارشنبه ۲۰ تیر ساعت ۱۱ به فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۲ داخلی ۲۱۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول